Hårsvall from heaven

Nu har även jag fått möjligheten att äga en egen helt egen moroccan oil!

Jag har hört så himla mycket gott om dessa produkter. Och att vi dessutom har deras produkter på jobbet gör det nästan skamligt av mig att inte äga minst en egen produkt. Men av en av våra sponsorer på bloggfesten fick vi en egen olja. Och jag ska utrycka det lindrigt. JAG ÄLSKAR MOROCCAN OIL!!!

För det första luktar den helt underbart. Håret får en fantastisk glans och klyvna hårtoppar och burrigt hår känns verkligen som ett minne blott.

Ni som inte testat denna mirakelprodukt borde verkligen köpa en sådan. Det sägs även att det stärker och gör håret vackrare vid regelbunden användning, och jag tvivlar inte en sekund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0