tips om fransar

God morgon!

Idag är jag tillbaka i verkligheten för en dag. Heldag med stylistklassen står på schemat och därefter träning. Det ska bli riktigt gött att koppla bort allt tänk på mail, sponsorer och bloggare som annars tar upp all plats i min hjärna.

Idag kommer det bli lektion i att fästa trebensfransar och modellering av ansiktet med hjälp av skuggor.

På tal om fransar så tänkte jag komma med ett litet tips till er vad man kan tänka på när man lägger mascara på dina underfransar. Om man inte markerar nedre fransrad med en kajal, skugga mm så kan det lätt de målade fransarna ger en skugga under ögat. Har du långa underfransar så kan denna skuggan se ut som att man har mörka ringar under ögonen.

Nu säger jag absolut inte att det alltid blir så, men det kan vara en liten tanke man kan tänka på.


Kommentarer
Postat av: Erika Nilsson

det ska jag tänka på

2012-05-10 @ 23:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0