efter lördag kommer söndag

God dag!
 
Idag vaknade jag upp av att mina fötter fjällade något så vida pass. Jag använde ju Babyfoot för någon vecka sedan och det har börjat visa resultat nu. Det är helt bananas! Jag var ute och härjade igår och det var nog all dans som fick mig att börja fjälla.
 
Igår steg jag upp i ottan för att mejka och fixa här på systrarna Nina och Jennie som skulle på sin tredje systers bröllop. Det var två väldigt roliga töser och tiden bara sprang iväg. Det är alltid kul med kunder som är öppna för nya tankar och ideér.
 
Jag älskar Ninas lilla hatt!

Kommentarer
Postat av: Lisa

jag du inte visa hur man lägger solpuder snyggt?

2012-07-03 @ 16:15:12
Postat av: Anonym

j'tte häftig hatt ju

2012-07-03 @ 16:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0