tack för den här gången

God kväll!
 
Jag ber om ursäkt för att jag inte bloggat tidigare idag. Det har varit lite att pyssla med på jobbet med mejker och grejer idag. Jag lovade ju att berätta för er vad det var för nytt som hänt i mitt liv!
 
Anledningen till att jag ville vänta med att berätta det var för att jag idag varit och skrivit på pappren för ett nytt jobb som jag blivit erbjuden. Och jag tyckte inte att det var mer än rätt att mina tjejer i min stylystklass på Bäckadalsgymnasiet fick veta det på annat sätt än genom att läsa det i min blogg. 
 
Jag har fått jobb som stylistlärare på Plusgymnasiet. Jag var på en första intervjuv för 3 veckor sedan. När jag väl var där och fick veta mer om jobbet så kändes det som att det skulle passa mig som handen i handsken. Samtliga lärare i mitt arbetslag är nya och det känns kul att vara med och tillsammans med dom bygga upp och ge stylist linjen på Plusgymnasiet en ny knuff i rätt riktning. Mina tankar och ideér går på högvarv i hjärnan! Gud vilken kul utmaning det kommer bli.
 
Jag kommer dock sakna mina tjejer på Bäckadal. Jag har haft två jätte bra terminer på skolan och varje lektion har varit en fröjd. Det är sån tillfredställelse att se tjejerna leverera som dom gör när vi är ute och gör olika praktikjobb. Dom är verkligen grymma och jag hoppas på att möta tjejerna ute i makeupbranchen om några år. 
 
Om någon av mina stylist tjejer läser detta så ska ni veta att ni kan vända er till mig om ni har frågor eller liknande  i framtiden, även om det så är om 10 år. Jag hoppas ni lärt er lika mycket under detta året som jag har gjort genom att få undervisa er i makeup.
 
Mina stylisttjejer när dom är som roligast!

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Tack för mina fina naglar! Är så stolt över dem!

2012-07-31 @ 22:37:40
Postat av: Ann-Marie

Tack för mina fina naglar. Jag är så stolt över dem.

2012-07-31 @ 22:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0