det perfekta strecket

Nu så mina vänner!

Jag har kommit över den absolut bästa eyelinern som någonsin gjorts.

Jag skulle gå in på Face här i Jönköping och snacka lite med deras (super trevliga) chef angående mitt projekt som jag håller på med.
Medans jag väntade på henne gick jag runt och kollade lite på deras produkter. Jag stannade till vid en eyeliner, trotts att jag verkligen inte var i behov av det. För det mesta lägger jag en eyeliner med en torr svart skugga. Och jag äger redan typ 100.000 andra sorters eyeliners. Men just den här eyelinern talade till mig. Hon sa "köp mig". Och gjort var gjort.

Målade ett litet streck på handen för att se hur dess pensel betedde sig. Och det var minsann en begåvad pensel, inte alls sådär slapp som vissa penslar kan vara, men ändå inte sådär hård som andra kan vara.
Strecket på min hand klarade av en hel dag på stan och en dusch, så resultatet är verkligen jätte bra.

Precision eyeliner 329 spänn



Tack! Du har gjort att jag börjat använda eyeliner till vardags.
Jag älskar dig!


Hur ställde sig då Face till att hjälpa mig i mitt projekt?
Dom var absolut på!

Kommentarer
Postat av: hannah

kanske man skulle investera i...

2010-12-16 @ 21:23:01
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

tack så mycket!

Vad kul det låter. Jag förstår det, själv tycker jag det är hektiskt nog som det är och då jobbar jag bara utöver min fotografering ;P

God jul!

2010-12-21 @ 13:18:36
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0