ett öga för detaljer

Som bekant älskar jag att göra mejker som är något ut över det vanliga.

Ofta när jag inte kan sova så ligger jag och tänker på olika mejker och hår som jag skulle vilja testa på folk. Och det är väldigt, väldigt sällan jag ligger och tänker på en clean beauty mejk. Jag har ett gott öga för detdär lilla extra. Dedär små detaljerna som gör mejken till något ut över det vanliga. Det ska vara stort och det ska synas.

Tyvärr är jag själv väldigt mesig när det gäller smink. Jag sminkar mig alltid likadant, vardag som fest. Ibland lyxar jag dock till det med en fransmarkering och torr eyeliner, men för övrigt är det alltid samma färger som gäller. Jag är väl helt enkelt för van.



Så här vill jag ha´t.
Ska det göras, så ska det göras ordentligt, kan jag tycka!




Men jag borde tänka såhär istället eftersom det är så folk vill ha det.
Lagom är bäst i långa landet falukorv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0