old school

Tjatjatja!

Idag fick jag en jätte briljant idé på jobbet.

Jag ska styra upp lite av en tjejkväll/spakväll för ett gäng pensionärer.
Det kan nog vara den bästa idé jag fått på väldigt länge.
Så nu ska jag ragga upp lite sponsorer som är villiga att donera lite prylar till mitt projekt.
Det ska bli lite hudvård, handvård med lättare manikyr, massage och självklart något nyttigt och frächt att gnaga på.

Att jag inte kommit och tänka på detta tidigare är för mig en gåta.
För mig är det viktigt att kunna unna sig lite lyx i vardagen, likadant för min lilla mamma. Så varför skulle inte ett gäng damer på ett äldreboende uppskatta detta? Det lär dom ju uppskattat förr.

Det kommer bli succé!



Haha!
Det är bra att jag är så grym på att måla, annars hade ni ju aldrig sett att dessa två damer hade ansiktsmask och gurkor på ögonen.


Jag slänger med ett enkelt spatips också!

Ansiktspeeling
1/2 dl strösocker
1 msk olja

Gör så här:
Blanda ihop ingredienserna och peela med lätta, cirkulerande rörelser för att avlägsna döda hudceller.

Sen har ni ett ansikte, lent som en barnrumpa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0