kompis det går bra nu

Januari kommer bli en helt fantastisk månad för mig. Det kommer hända så mycket kul. Jag har redan flertalet fotograferingar, modevisningar och annat kul i make up och hårväg inplanerat. Och fotograferingarna är helt i min smak. Lovely!

Min duktiga stylistklass har även dom massa kul som väntar när dom kommer tillbaks efter jullovet. Jag vill ringa runt till dom och berätta redan nu.

Jag kan väl passa på att berätta att jag bokade en resa igår till Mexiko. På en kritvit strand i 35 gradig värme i 2 veckor. All inclusive! Ska försöka bräcka förra årets resa som gick till Dominikanska Republiken! Så mars-april kommer nog också bli en bra månad! Ai caramba!

                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0