billigare än Ullared

Jag var ju som bekant på Ullared härom dagen. Fick med mig massa finfina och bra grejer hem. Jag älskar billiga grejer som är bra.

Jag passade på att köpa på mig ett stort lager lösfransar och trebensfransar. Sånt går alltid åt vid fotograferingar. Sen blev det makeup penslar i massvis. Och en jättefin grön plattång!
Jag måste säga att jag blev lite besviken på sminkavdelningen, för jag minns den som jätte stor. Men det var ganska mycket skit. Fick med mig 6 st eyedust som jag hört ska vara bra, en eyeliner i gele och självklart nagllack. 

                                       
Wet n´wild gele/kräm eyeliner med tillhörande pensel. Den var helt hysteriskt bra och satt stenhårt....kanske för den är vattenfast. Den var väldigt lätt att jobba med och jag älskar min nya eyeliner! Kostade typ 50 spänn!

                     
Nr 964 gav mig "ha begär". 
             
Eyedust som kan användas som den är eller tillsammans med en primer för att lättare få den att sitta och förstärka pigmenten. Jag köpte rosa, svart, mörkgrön, ljusgrön, lila och bronze.    
  
Sist men inte minst min läckra platttång. Mina nuvarande plattänger börjar svika mig lite och lockar inte mitt hår så smidigt som jag önskar. 150 spänn är ett ganske okej pris för en sånhär skönhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0