dramatik

God eftermiddag.
Jag har varit dålig på att uppdatera i veckan och jag kommer förmodligen fortsätta vara det resten av veckan också. Jag jobbar extremt mycket för tillfället och är super trött när jag kommer hem. Ni får hålla till godo med det lilla.

Eftersom jag skrev om några skuggor igår så tänkte jag passa på att visa dagens mejk. Här har jag använt mig av muffin och dramatic som jag skrev om igår. Muffin ligger på hela locket och under brynet, och dramatic ligger i globlinjen. Som ni säkert redan vet så förstorar ljusa skuggor. Så lägger du en ljus skugga på hela locket så ger det ögat en förstorande effekt. 

En väldigt neutral makeup.

                      

                      

                      


Bilderna gör aldrig mejken rättvis! Hur bär man sig åt för att få rätt färger?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0