kaos

Klockan är absolut för lite och jag borde verkligen inte var uppe såhär dags, är det ens lagligt att vara såhär trött? Fruktansvärd allergi har jag även dagen till ära.

Jag såg en grymt snygg sotning igår och jag tänkte att jag skulle testa den idag. Eller egentligen var den som en vanlig sotning med lite glitter på locken. Om den blir en hit tar jag ett kort och visar här sen.

Jag har en fråga. Hur sjutton förvarar ni ert smink? Jag har massa små korgar på hela toaletten. Min sambo var så rar att han köpte en liten byrå till mig att ha på badrummet, men där går det ju inte att ha ordning på sitt smink. Om jag lägger sminket i korgar så behöver jag alltid den skugga som ligger underst. Och då måste jag hälla ut allt smink och det blir kaos.

                       

Jag har verkligen brådis nu. Off to skolan om bäste stylist eleverna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0