fröken fröderberg

Här har ni fröken Fröderberg

Idag hade jag den stora äran att börja undervisa vid Bäckadalsgymnasiets stylistutbildning.
Make up stod på schemat och jag var grymt taggad. Det var bara en liten klass idag, vilket jag tyckte var en bra start. För en snabb stund fick jag en inlivelse om att jag skulle bli Sveriges bästa lärare! Ingen dålig titel det inte.

Vi mjukstartade med rutiner, samt hur man blandar bas (foundation) och hur du lägger på den. Eleverna var jätte rara och duktiga. Jag har dom bara i tre veckor, men vi kom överrens om att köra järnet dom veckorna och sen avsluta med en liten fotografering. Mina flickor blev fnittriga över idén och tyckte det lät kul. Gytt!

Imorgon är det skola igen och vi förtsätter öva på basen och förhoppningsvis hinner vi börja med skuggorna. S-P-Ä-N-N-A-N-D-E!


Kommentarer
Postat av: A-L

Klart du blir den bästa! Lycka till och grattis till ditt nya kneg!!!

2011-09-21 @ 21:00:41
Postat av: SANNA

Hej Söta du! :)

Vad händer hos dig? :)



Varma Höstkramar,

Sanna

2011-09-21 @ 22:02:07
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: Linda Fransson

Jiihooo! Klart att du kommer bli den bästa Make Up & Stylist-läraren Karin! Att du e grym fick jag minsann erfara när vi hade fotosession sist! Hejja Hejja! :)

2011-09-22 @ 15:17:45
URL: http://nidla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0