årets uppfinning för brunetter

Ibland blir jag besviken på mig själv. I butiken har vi precis fått en något helt fantastiskt. Nämligen ett torrschampoo för brunetter. Varför jag är besviken på mig själv? Jo, för ett torrschampoo för brunetter är något som jag borde ha kommit på att uppfinna. Hjärnan bakom detta är Label.m.

Skillnaden på ett vanligt torrschampoo och detta är alltså att man slipper att bli vit i hårbotten, vilket man blir av de flesta andra. Det är perfekt om man har lite utväxt eller grått hår, då det täcker över det. Speciellt vid tillfällen då man vill känna sig extra fin, men inte hunnit färga utväxten. Håret får dessutom en grym volym och gör det lättare att styla och forma.


brunette dry shampoo by label.m

Kommentarer
Postat av: am

Den vill jag testa. Kommer in någon dag!

2012-05-02 @ 09:34:33
Postat av: Birk

Dyrt? Puss

2012-05-02 @ 10:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0