dagens makeup - en favorit

Vilken fruktansvär vacker Valborg vi fått. Är det fint väder bara för det är Kungens födelsedag?

Jag har iaf tillbringat dagen på jobbet. Det har varit en ganska lugn dag och jag hade bara en makeup på hela dagen. Jag kände igen kunden och det visade sig (så klart) att vi spelat fotboll mot varann. I 1/2 fall när jag känner igen någon så är det för att vi spelat fotboll mot varann.

Idag körde jag med ljust lock och markerad glob. Till det en bred eyeliner. Denna makeup är lite av min favorit!


Hahah, jag har "turen" att se väldigt skelögd ut här. Sexigt att kunna ha många looker!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Använder du en såndär eyeliner med smal pensel?

2012-05-01 @ 17:47:02
Postat av: EA

fin blogg jag vill oxå veta om eyeliner

2012-05-01 @ 17:47:53
Postat av: Anonym

Det här var en av dina finaste.

2012-05-02 @ 09:30:23
Postat av: AM

Vilken färg har du på ögonskuggan? Är den vit eller ljusblå?

2012-05-02 @ 09:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0