bloggfest och nya projekt

God kväll! God kväll!
 
Jag har precis kommit hem från en fika med Anna som jag fixade bloggfesten tillsammans med. Vi har knappt setts eller hörts sen festen, så det var verkligen på tiden. Självklart hade Anna ett projekt som hon börjat spåna på och hon började blanda in mig. Jag som lovat mig själv att ta det lite chilledill på projektfronten är nu helt såld på hennes idé och hjärnan jobbar redan på högvarv!
 
Jag vill så gärna berätta för er vad det är, men det är på tok för tidigt att säga något om det redan!
 
Har jag föresten visat er bilderna från vår bloggfest? Om inte så kan ni klicka här. Här! Eller HÄR! för att titta på bilder från Jönköpings Bloggfest 2012!
 
Btw så har jag fått ett grymt uppsving efter bloggfesten. Så mycket folk som vill ha min hjälp i form av mejker och håruppsättningar har jag aldrig haft innan. Min blogg har även fått ett gäng nya läsare och det är ju grymt kul. Love ya aaaaall!
 
Jag i min grymma blåsa på bloggfesten!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vackra människa!

2012-07-13 @ 10:48:35
Postat av: Anonym

Vad fin du är!

2012-07-13 @ 13:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0