gyllene sommarben

Idag har det hänt mig något jätte roligt. Jag är helt uppspelt och förväntansfull och jätte, jätte taggad på att börja på ett nytt kapitel i livet! På måndag kommer jag kunna berätta för er vad det är förnågot!
Hur som helst så ska det firas med skumpa på Spira med de bästa flickorna i livet!
 
Jag tänkte ge er ett litet tips som passar bra såhär på sommaren. Jag antar att ni alla är ute och njuter i det fina vädret och blir jätte bruna och frächa.
 
Som säkert de flesta av er vet så finns det hudlotion med skimmer i, men du kan faktiskt blanda till den egna skimriga hudkräm. Hemma hittade jag en "skin glow" som jag köpt på topshop för något år sedan. Den kostade nog en femtiolapp. Den är egentligen till för nyllet, men det är inget som står hugget i sten!
 
Så har du något liknande liggandes hemma så kan du bara blanda ut det med din hudlotion och börja smörja in kroppen. Ska du vara ute i solen så kan du blanda med ditt solskydd (inget att rekomendera att ha i solen eftersom man ska undvika smink på direkt solljus). Har du en eyedust i guld/bronse så kan du blanda i det i din hudkräm också.
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vänta enda till måndag?! Ok 'rå (:

2012-07-27 @ 21:43:44
URL: http://inhyrdstatist.blogg.se
Postat av: Anonym

Kul för dig!

2012-07-28 @ 17:34:12
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Väldigt kul att du gillar det jag skapar, min konst. Tack!

2012-07-30 @ 15:57:16
URL: http://trueborn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0