over and out

Jag har tänkt lite på bloggen och kommit på att ni nog inte kommer att se så jätte mycket av mig i sommar. Tiden bara springer iväg och jag känner att bloggen inte är något jag kommer lägga så mycket tid på i sommar. Självklart kommer jag skriva då och då, men eftersom jag bär så lite smink själv under sommaren så finner jag ingen inspiration att skriva här. Denna och förra veckan har jag semester, men nästa vecka är jag back on track igen med jobb och förhoppningsvis kommer inspirationen tillbaka.
 
Jag vill ju inte mista er alla fina läsare! Hoppas ni har förståelse.
 
Peace!

Kommentarer
Postat av: AM

Hur går det med dina fötter?

2012-07-04 @ 09:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0