när något ont gör huden gott

Igår var jag på ansiktsbehandling igen. Jag försöker gå fyra gånger om året, även om jag kanske skulle behöva gå oftare. Varje gång jag ligger där på "operationsbordet" under portömningen så undrar jag alltid hur tusan jag kan utsätta mig för den fruktansvärda smärta som en portömning innebär. "Vad har jag gjort för ont för att förtjäna dethär?"

Desto skönare är det efteråt när man känner en sån enorm renhet i ansiktet. Under tiden min ansiktsmask verkade så fick jag lite nackmassage. Då märkte jag även att jag var i stort behov av en massage eftersom jag hade massa "överansträngda muskler". Jag får nog börja panta burkar för att ha råd med min livsstil.

Denna gång gjorde jag för första gången min behandling hos Linda på SkönaJag. Det vore inte annat än en synd av mig att gå till något annat ställe nu när jag börjat jobba där. Jag är iaf hur nöjd som helst och Linda är så himla gullig. Jag rekomenderar er starkt att prova på ansiktsbehandling hos henne.

                                 


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha. stackare

2012-06-12 @ 16:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0