solblek håret hemma

God dag!
Allt bra med er?
 
Idag tillbringar jag dagen på SkönaJag. Jag har varit ledig super länge känns det som, och dagarna har mest regnat bort.
 
Är ni som jag och alltid blir sugna på att ljusa upp håret på sommaren? Det är nog något slags tvång i mitt undermedvetna. Jag tänkte iaf tips om en produkt som är jätte bra om du vill att håret ska se solblekt ut.
Schwarzkopf blond spray!
 
Sprayen bleker håret stegvis 1-2 nyanser/användning. Du sprayar i fuktigt hår och torkar sen med hårfön eller låter håret självtorka. Bus enkelt och resultatet blir verkligen jätte fint. Runt 80 spänn kostar den och finns på Åhlens, Kicks mm.
 
 
                

Kommentarer
Postat av: Linda

Kan man ha vilken hårfärg som helst utan att det blir fult?

2012-06-28 @ 10:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0