och vinnaren är...

Idag är det skolavslutning!!!

Min första skolavslutning som lärare. Det känns ganska stort. Efter sommaren ska mina tjejer redan börja tvåan och ett nytt gäng med 16 åringar kommer och börjar läsa till stylister.

Om ni minns detta så var jag i Stockholm i våras och jobbade på en visning för Ziperall.

Det hela gick ut på att tre bloggare vunnit en chans att designa en egen Ziperall. Dom skulle sedan styra upp en modevisning med sina plagg och deras läsare skulle sedan rösta på den bloggare+Ziperall som dom tyckte bäst om. Alla tre designer ska lanseras men vinnaren av tävlingen får grymt mycket promot.

Jag jobbade tillsammans med Linda Hallberg, Sveriges största makeupblogg och fixade alla modellers hår och assisterade med makeupen.

Nu är tävlingen avslutad, rösterna räknade och vinnaren är.....KLICKA HÄR!


Nästan alla pöjkar och flicker som var med...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt att Linda vann. Och att du var med och fixade.

2012-06-14 @ 09:33:21
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Vilket coolt projekt.

2012-06-14 @ 10:05:51
URL: http://trueborn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0