dagens makeup - dramatisk muffin

Förra inlägget var mitt premiär inlägg skrivet från min yuppi. Känns grymt stort.

Ja så bekant har jag tillbringat dagen på Sköna Jag. Det var har varit väldigt lugnt och jag har endast gjort en makeup idag. Mitt "ha-begär" börjar även bli väldigt stort nu. Det är livsfarligt att gå omkring bland massa smink när man har ett så stort intresse.

I veckan tänkte jag börja visa lite vilka fina grejer vi blev sponsrade med till bloggfesten. Det blev 3 st goodiebags till alla deltagare, varav en var fylld med smink, skönhet och hårvårdsprodukter. I looove it!

Dagens makeup är gjord av två av mina absoluta favoritskuggor. Dramatic och Muffin från mus. Det går inte att få nog utav dom. På inre halvan av locket ligger muffin och ytterkant av ögat, upp i globen och under nedre fransraden ligger Dramatic.

Är det någon som vet hur tusan man gör för att bilderna inte ska bli så korniga när man tar kort med iPhone?






Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tack själv det var verkligen jätteroligt!! Roligt att få träffa lite nytt folk också =)

2012-05-21 @ 20:45:04
URL: http://pernillabolwede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0