dagens makeup - den sortens färger som behövs på hösten

God dag!
 
Jag har precis haft lektion med min stylist tvåa. De har varit helt självgående och jobbat med sin kalenderfotografering, så jag har kunnat fixa med massa annat under tiden.
 
Idag kör jag på en färgglad skuggning, det behövs färg ibland. Och jag tror minsann att jag inspirerade några av eleverna då vissa gick bananas med gärgerna idag.
 
Gult lock, lila i ytterkant av locket, turkos globskugga med en blålila skugga inbakad. Rosaröd, lila och svart skugga under ögat. Eyeliner med vinge och mascara, sen var det klart!
 
 
 
Jag ber om ursäkt för det gryniga bilderna :(
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte berätta hur du gör så att färgerna går in i varann

Svar: jag kan försöka detta någon gång =)
Karin Fröderberg

2012-11-25 @ 22:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0