Anders på mina fingrar små

Idag har jag gjort stan med lilla Mammi. Bl.a. besökte vi Make Up Store och fick oss en ögon mejk.

Självklart fick jag med mig något ut från butiken också. Som ni vet så har jag en fetisch för nagellack, så låt mig presentera mitt senaste tillskott i samlingen....Anders!
Jag älskar att MUS har såna namn på sina lack. Detta är ett mörkblått lack med massa små blå glitter i. Det ser precis ut som en vacker stjärnhimlen.

Kommer ut i butik om ett par veckor, men om ni frågar snällt så kommer personalen säkert plocka fram ett lack till er.

Underbar färg på påsen dessutom.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt, snyggt!

2013-02-14 @ 22:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0