dagens make up - sunrise

Idag är det dags för "dagens make up" igen. Jag blev inspirerad av två av mina elever faktiskt. Dom gjorde denna mejk i samband med deras arbete om make up märken. Det är en mejk från Max Factor och jag älskar de glada färgerna i den annars så kalla och grå vardagen.

Jag har använt:

Rosa skugga - H&M
Gul skugga - H&M
Microshadow moca orange - MUS
Cake eyeliner black - MUS

Den gula skuggan ligger på hela locket och upp i globen i inre ögonvrå. Den orande ligger i resten av bloben, och den  rosa skuggan har jag lagt under ögat.

                                     

                                      

                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0