föll för frestelsen

Jag föll för min frestelse. Jag har gått och invisterat i en till high tech lighter. Denna gång i färgen platina. Den är en produkt som kan användas till highlighter och till läpparna. Jag väljer dock att använda den som primer under mina skuggor för att få ett mer hållbart resultat, samt ge skuggorna en mer metalisk färg. Den hjälper även till att få upp pigmentet i skuggor. Funkar alla tiders tillsammans med en skugga från H&M, som annars kanske kan vara svår att få upp färgerna i.

Jag köpte även en brush cleaning soap. Jag har ju tjatat om den tidigare, men nu är den min. Den är som en tvål som du tvättar dina penslar på. Den är så fin att jag knappt vågar använda den. Men imorgon ska jag lira loss på en fotografering, så då lär den bli invigd. Spännande!

                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0