ingen kommentar

Nu är jag precis hemkommen från fotbollen. Det känns alltid så skönt efteråt. Värre känns det imorgon.

Idag har jag faktiskt gjort det mesta som jag planerat att göra. Jag har fixat vistikort (som ni såg i förra inlägget), jag har fixat iordning min portfolie och jag har slagit in mina julklappar. På tal om julklappar så får jag hybris av dessa små paket. Jag vill att dom ska bli helt perfekta, men det blir dom aldrig. Idag hade jag riktig julstämning när jag fixade så förutsättningarna såg bra ut. Men ikke! Paketen såg ändå sådär tråkiga ut, ungefär som att man kastat den stackars klappen i en hög med papper och snören, ungefär som att man inte bryr sig. Dessutom knarrade min stol något så vida pass och Sixten gjorde allt som stod i hans makt för att göra min inslagning svårare än någonsin.

Nu är det iaf klart och det är jag mycket glad över! Vad önskar ni er i julklapp?

                        

                        

Ännu ett inlägg som egentligen inte har något som helst med min blogg att göra. Men att spy galla kan vara bra både för kropp och själ. Kom ihåg det! Ni fick iaf en inblick i mitt fina vita hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0