klapp till en stylist

Nu är jag färdig jobbad och ska snart upp till skolan. Imorgon är sista lektionen innan mina stylisttjejer får gå på jullov. Jag har utlovat tävling imorgon på makeup lektionen, och tävlingar kräver priser! Om sanningen ska fram så vill jag ha alla priser själv, men det vore kanske fult att manipulera klassen så dom inget vinner.

Nu ska jag som sagt (läs tidigare inlägg) upp till Bäckadal och skriva på papper för en fortsatt anställning. Och jag är så lycklig som får fortsätta med det jobb jag brinner för. Det är så roligt att lära ut sina kunskaper och det är ännu roligare att se hur klassen utvecklas. Efter papperspåskrivning så är det julfika och skinkmacka med skolans alla lärare. Det kommer även finnas möjlighet till lottköp med fina priser och eftersom jag har sånt flyt idag så bör jag vinna. Jag kanske tom köper en trisslott på vägen hem!

                        

Fina klappar med fina innehåll till fina stylist elever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0