långa fransar

Jag får nog lov att relatera detta inlägget med det förra.

Man kan ju göra fransförlängning.
Då gör man som så att man limmar fast trebensfransar mellan dina egna ögonfransar. Effekten blir grymt snygg, men det blir beroendeframkallande. Lite som med hårfärlängning. När du tar bort dina trebensfransar så känns dina naturliga ögonfransar jätte korta.

Jag gjorde fransförlängning för några år sedan när jag bodde i Oslo. Fransarna blir så läckra att man inte behöver något annat smink alls i princip. Jag har funderat på att gå en utbildning i fransförlängning, det hade varit grymt kul att kunna undervisa mina fina elever i det.

                                               

                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0