modeller till modevisning sökes




God kväll!

Just nu är jag lite uppspelt. En fotograf som jag jobbat med håller på att styra upp ett två dagars jobb som jag ska vara med och lira loss på. Dag ett kommer innehålla studiofotografering med hår och mejk bilder. Under dag två kommer det bli fotografering på olika platser och eventuellt en modevisning.

Så nu är vi på jakt efter modeller till dessa två dagar. Känner du att du har detdär lilla extra och skulle vilja vara med och skapa magi tillsammans med dett duktigt team fotografer och makeup/hår stylister så måste du höra av dig.

Jag har haft en efterlysning tildigare men jag vill ha fler svar. Alla har väl drömt om att bli modell någon gång. Har du inte modellkropp så kanske du passar utmärkt till studiofoto istället. Hör av er!

[email protected]

                   

                    

                    

                    

                     Bilder från när jag var ansvarig makeup artist på Spring Inspiration.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0