purple rain

Som ni säkert vet vid dethär laget så har jag nagellacks mani. Jag köper minst ett lack i veckan. Tyvärr är jag rätt dålig på att sköta om mina naglar så som dom förtjänar. Oftast så har jag flagnat nagellack eller inget lack alls. Hur kan det vara så fruktansvärt kul med nagellack egentligen? Är det alla festliga färger? Är det kanska alla nageldekorationer jag köper och tänker "nu kommer jag få grymma naglar" eller vad sjutton beror det på?

Senaste inköpet gjorde jag igår. Ett neutralt lack från depend. Det får ni se en annan gång. Men förra veckan köpte jag dessa två skönheter. China glaze (lila, 99 spänn) och O.P.I (lilaglittriga, 150 spänn). Jag tänkte vara lite festlig eftersom det var sista dagen innan jullovet idag, så jag försökte mig på någon slags manikyr. Lila grund och glitter på topparna. Lacket från O.P.I är verkligen helt grymt fint. Ett måste till nyår!

                       

                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0