pyssla med make up

Idag ska jag vara jätte pysslig och städa i min makeup väska. Det är verkligen dags då jag har ett läppglans som valt att gå sönder i väskan och därefter förpestat alla andra produkter med dess glans.

Just nu har jag en väska som jag kallar för min "arbetsväska". Där i finns allt som jag kan tänkas behöva vid olika jobb. Jag har dock ett gäng med nessesärer i en garderob som också innehåller massa kul grejer, så det kanske är dags att uppdatera min "arbetsväska" och slänga ut vissa saker. Nu är väskan så pass fullproppad att man måste sitta på den gör att kunna stänga igen den. Ett paket med lösfransar till och väskan kommer garanterat att explodera. Poff!

Nu gäller det bara att få tummen ur och sätta fart.

                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0