turkos skönhet

Nu har jag hittat ett nytt nagellack som är min nya favorit. Nr 255 från Depend. Det är ett grymt snyggt turkost matt lack som sitter förbaskat bra. Depend har verkligen börjat leverera med massa grymt snygga färger som sitter stenhårt.

                       

För ett tag sedan köpte jag även såna där remsor som man sätter på naglen för att lättare kunna göra manikyr med. Hade hört mycket gott om dom, men när jag använde dom blev det bara ett stort fail. Det såg skit dumt ut och klistret från remsorna satt kvar på naglen. Men jag får testa dom någon annan gång och hoppas då på ett bättre resultat.

            

Imorgon lär ni inte höra mycket från mig. Jag spelar en fotbollstunering och är förmodligen helt slut när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0