modefoto "in church"

Nu har jag rengjort alla mina penslar och plockat iordning efterdagens fotografering. Det har varit rn fruktansvärt bra, rolig och lärorik dag. Kl 8 kom modellen till mig och vi började med hår och mejk. Sen bar det av till Sofiakyrkan för första fotostället och klädseln. Därefter gick vi till Brunnen och sen ner på stan.
Linneá var en väldigt duktig modell och fotografen Johnny var mycket proffsig. Jag fick till och med en egen kamera att fota med. Jätte, jätte roligt även om jag inte kunde med än att zooma och trycka av.

Johnny ville ha massa hjälp av mig i framtiden. Han hade många bra ideér på fotograferingar och modevisningar. Kanske kan jag ta med någon av mina stylisttjejer för att vara med och se hur det går till när man jobbar som mua. Linneá och jag kommer nog jobba mer i framtiden också, och hon var grymt nöjd med mejken....trotts att hon var väldigt kräsen. Kul!

Ni kommer få se bilder längre fram, men här kommer ett smakprov med bilder tagna från min mobilkamera.

                         

                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0