vinterns pepperkaka

Nu på vinter är vi nordbor inte direkt bortskämda med sol. Huden har inte sett solens strålar på flera månader och man börjar inta en lite genomskinlig grå hudton.
Jag upplever det väldigt svårt att mejka en snygg grund då. Inte ens solpudret gör sin fulla rätt.

Därför kör jag alltid med brun utan sol i nyllet. Inte så jag lägger lager på lager, men ett-två lager bara för att få en schysst grundfärg. Jag har testat mig fram i brun utan som djungeln och hittat en favorit från Nivea.

Nivea- Sun touch self tan lotion heter den. Den ger en snygg färg som inte blir orange utan snyggt solbrun med lyster. Den är fuktgivande och ger ett jämnt resultat utan att kladda.

                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0