ge mig mer hår

Denna veckan undervisar jag i något som kallas "estetisk verksamhet". Det är elever från andra linjer som får komma till mig och testa på styling under en vecka.

Idag började vi lektionen med hårstyling. Det var så grymt roligt. Jag har inte hållt på så mycket med hår den senaste tiden och jag fick svårt att hålla i lektionen. Istället för att undervisa så ville jag bara stå och styla håret på min doscka. Det är nästan bud på att köpa ett eget dockhuvud som jag kan pyssla med hemma. Jag hade helt glömt bort hur roligt det faktiskt är med hår. Så för tillfället längtar jag ihjäl mig tills vi ska börja med hårstyling med stylistklassen. 

                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0