inspiration del 2

Här kommer del två i inspirationsinliggen. Jag älskar extrem mejker med massa, massa, massa, flera kilo smink.
Låt er inspireras av dessa extremt läckra mejker. En fröjd för ögat!

                        

                      

                          

                          

                           

                           

                                      

                         

                         

Och sist men inte minst denna mejken. Om jag inte gifter mig med min sambo i framtiden så vill jag gifta mig med denhär makeupen. Vilken extrem skönhet!
 
                         

Bilderna är från googel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0