i min ensamhet

Ikväll är min man ute och ränner så jag är ensam hemma.

När jag är ensam (speciellt på kvällstid) så brukar jag alltid testa massa olika mejker som legar i mitt huvud och grott. Och när jag väl börjat testa olika mejker så kan jag stå i timmar och mejka, tvätta bort, mejka, tvätta bort...ja ni förstår vad jag vill komma.

På bilderna här under har jag lagt en snabb sotning. Inga konstigheter, men jag har jobbat upp skuggan under främre delen av brynet. Vet inte varför jag väntat så länge med att testa det.

Ett litet tips som kan vara bra att anamma när man gör en sotning är att man lägger lite löspuder, alternativt lite toapapper under ögat för att slippa att partiklar från ögonskuggan lägger sig där och gör att du ser skitig ut. När du är klar med din sotning borstar du bara av löspudret med snabba rörelser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0