gårdagens fotografering

Ja! Jag gjorde ju en fotografering igår.
Duk-duktiga Linn var modell och as grymma Linda Fransson var fotograf.

Det var en random fotografering, och bilderna skulle inte användas till något speciellt. Så jag hade fria händer att lira loss bäst jag ville. Hade en bild i huvudet av hur jag ville att mejk och frilla skulle se ut.

När jag dock hade pysslat med Linns hår ett bra tag fick jag ett ryck och tog ut den frillan, det blev inte alls som planerat. Här har ni den frillan. Massa löshår som skulle bilda en väldigt hög uppsättning var min första plan.


När hårsättningen var borttagen och allt löshår var ute lirade jag loss på en annan frilla som jag lurat på ett tag. Den blev grymt bra. Linda har dock spexat till denna bild med en våfflad lugg. Något vi tyckte var extremt roligt.

Kul!

Bilder från fotograferingen kommer inom kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0