dagens makeup - en snabb turkos

Jag trodde att jag hade bloggat med mobilen här i helgen, men det verkar som jag måste öva lite på detdär eftersom det inte blivit någon uppdatering.

Detta är inte dagens makeup egentligen, utan hur jag såg ut i fredags när jag jobbade på SkönaJag.

Eftersom jag är tidsoptimist fick det bli en snabb makeup. Jag körde med en turkose skugga över hela locket, upp i bloben och upp till brynet i innekant. En rosa skugga i innevrån, under ögat och lite upp i bloben och en blå skugga i resten av globen. Turkos kajal på vattenlinjen och en blå eyeliner (som jag inte visste att jag hade men som var grymt snygg).



Ni glömmer väl inte att vara med och tävla?!!
                                                                     


Kommentarer
Postat av: Anonym

sockersöt är vad du är

2012-04-29 @ 16:28:20
Postat av: Anonym

hur fick du jobb där och när började du jobba

2012-04-29 @ 16:31:41
Postat av: Lovisa

Kan du inte visa en makeup med mists prickskugga? Jag är sugen på att köpa en sån.

2012-04-29 @ 16:33:14
Postat av: Anonym

Du är snygg,du.

2012-05-02 @ 09:35:55
Postat av: birk

Snyggo!!!!

2012-05-02 @ 10:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0