få längre naglar

Nu har jag precis kommit hem efter mitt första "riktiga" radioframträdande. Jag kände mig grymt mesig, men min mor sa att det lät kanon, och eftersom min mor är klok som en bok så tänker jag lyssna på henne.
Jag lägger upp en länk på mitt framträdande här när jag fått fatt på det.

Jag ska ge er ett litet tips på hur man får längre naglar!

Klipp av nageln rakt istället för att klippa den i en rundad form. Då blir nageln starkare i toppen och går inte av lika lätt. OCH för guds skull! Bit inte på naglarna och nagelbanden. Det kan göra att nageln släpper lite i sidorna och blir då mer sårbar för flisor!

                        
bilden är lånad från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0