vitare tänder

Tillhör du mängden av människor som inte är nöjd med ditt leende och tycker att dina tänder inte är vita nog?

Efter att ha forskat lite i ämnet så har jag kommit fram till några "göra-hemma" kurer som sägs ska hjälpa dina tänder att bli vitare. Jag har inte testat dom själv (eftersom jag har turen att ha ganska vita tänder, snea men vita). Här kommer dom iaf.

1. Använd insidan av ett citronskal och gnugga det mot dina tänder! Det kommer att ge dig vackert vita tänder!

2. Gnugga jordgubbar på dina tänder eller borsta dem med jorgubbar! Ett effektivt sätt att ge dig ett vitt leende och dessutom smakar det super gött!

3. Om du solar solarium, le brett i solariet i en minut då och då! Du kommer att få bländande vita tänder och en fantastisk bränna! Men var försiktig så du inte gör det för ofta eller för länge!

4. Köp ett tandskydd på någon sportaffär och forma det efter dina tänder, ta sedan på tandkräm på dina tänder (var noga med springor och hörn för bättre resultat) och ta på dig tandskydden, låt verka i 10-15 minuter.

Dessa tips var de bästa jag kunde hitta som jag inte tycker verkar smaka pyton. Sen finns det en uppsjö av tips om att borsta tänderna med salt och bicarbonat, men vem vill ha massa salt i munnen? Usch och fy.


"Vita men snea"
Bilden är tagen i Mexico nu i april (lägg märket till det underbart klara vattnet). Det har önskats en osminkad bild på mig utav några av er, och här har ni den.

Kommentarer
Postat av: Areyanna

Brilliant smile är att rekommendera=)=)

2012-05-19 @ 13:55:29
URL: http://areeyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0