ett litet projekt

Igår blev jag tillfrågad om att medverka i ett litet projekt...
...eller litet och litet, det är faktiskt en ganska stor sak.

Jag tyckte själva idén lät kanon kul, just en sån idé som jag älskar att lägga tid och energi på. Så jag tackade självklart ja! Tyvärr kan jag inte berätta något om det ännu, men jag kommer berätta allt för er längre fram. På fredag ska jag på möte om detta och det kommer att bli så himla bra!

Ni är bäst!

                     

Jag vet inte vad som hände igår riktigt men ni var typ dubbelt så många som var inne och kollade min blogg och kommenterade. Jag älskar att läsa era kommentarer, så fortsätt gärna med det! Puss

Kommentarer
Postat av: AM

Vad roligt för dig,lycka till!

2012-02-29 @ 09:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0