ett måste på en öde ö

Jag tänkte berätta vad som är ett måste att få med sig till en öde ö (detta tips känns dock inte lika viktigt om man inte är på ön med någon man vill vara snygg inför). Det du måste ha med dig är ett rött läppstift!

Det finns inget snabbare sätt att fräscha till ett ansikte med än med ett rött läppstift. Det röda stiftet kan du även lägga på på dina kinder och ögonlock för att få lite färg. Är du dessutom mörk under ögonen så kan du neutralisera de mörka ringarna runt ögonen med ditt läppstift.

Att tänka på när man är på en öde ö och har valt att ta med sig ett läppstift istället för solskydd, det är att man sitter i skuggan för att minska risken för hudcancer (en cancerfrorm som ökat lavinartat bland tonåringar).

            

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahah. Du är väl för rolig Karin. Jag ska dock tänka på detta nästa gång jag ska till en öde ö.

2012-02-07 @ 21:50:20
Postat av: Mikaela

detta ska jag komma ihåg! ganska smart faktiskt :)

gillar din blogg :) / Mikaela

2012-02-08 @ 18:55:25
URL: http://beautyou.se/
Postat av: Mikaela

svar: jag går i karlstad!

vi är fyra olika tjejer som har bloggen ihop så alla gör sina egna inlägg men jag har testat mus high tech lighter och använder den nästan varje dag! men testat iD:s nu och det finns inget som slår den :D

2012-02-08 @ 21:00:02
URL: http://beautyou.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0