färg till mina läppar

Idag har jag varit hemma en sväng i mitt underbara barndomshem. Jag älskar verkligen det huset och jag hoppas, hoppas, hoppas att jag en dag kan flytta tillbaka dit.

Våren är verkligen på väg på riktigt nu, känner ni er inte gladare och piggare? Ah, livet är bra underbart!

Jag är på jakt efter ett nytt läppstift. Som bekant blir jag nervös av att ha läppstift då jag är rädd att det ska lossna och ge ett mindre sexigt intryck. Vet ni något bra läppstift som innehåller mycket fukt men ändå har bra pigment?

              
Såhär underbart charmiga fönster finns i mitt barndomshem. Ni förstår väl att det inte går att göra annat än att älska detta 100 år gamla hus?!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror det!

2012-02-28 @ 19:52:43
Postat av: Evelina

Visa fler bilder på huset :)

2012-03-05 @ 18:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0