lösning på nagelproblemet

Jag vaknade upp med ett STORT problem i morse.

Jag ska iväg på ett väldigt viktigt makeup möte och mina naglar såg helt bedrövliga ut & jag hade helt slut på nail remover. Jag har ju tidigare berättat om att man kan använda parfym för att ta bort nagellack om det skulle krisa. Mitt problem var att 8 av 10 naglar hade allt lack kvar, medans två naglar var helt tomma. Hur tusan kunde det bli så?

Jag fick helt enkelt ta fram mitt kreativa tänk och lösa problemet. Om jag inte skulle få detta mötet dit jag vill så ska det f*sen inte beror på mina naglar!

Jag letade fram en makeupsvamp, målade på lacket på svampen och började sen dutta på olika nyanser av nagellack på naglen. Jag gick från ett ljust lack till ett mörkare och ett mörkare och ett mörkare lack. Sen avslutade jag det hela med lite blingbling!

Nu blir inte resultatet rättvist på bild, men jag behöver inte skämmas idag iaf.

             

             

             

Kommentarer
Postat av: Anonym

läckert

2012-02-08 @ 19:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0