makeuptrend våren 2012

Även om våren känns väldigt avlägsen just nu, så tycker jag ändå att det är så man kan se ljuset i tunneln. Det är faktiskt inte många veckor kvar tills det är dags. Januari börjar året, februari kommer näst. Mars, april har knopp i håret.... Ja nu hör ju!

Vad är det då för trender som kommer gälla på sminket? Som vanligt tolkar de olika märkerna trenderna på olika vis. Vissa kommer köra på mycket klara blå, gröna och rosa färger. Jag kommer göra ungefär detsamma, men kommer nog haka på trenden med pastell färger. Helt lovely! Jag älskar att det kommer vara mycket färger i vår. Vissa mer dova (make up store tex) än andra.

             
Bilden är lånad från http://weheartit.com och är helt underbart fin!

Kommentarer
Postat av: sara

snyggt

2012-02-09 @ 21:41:33
Postat av: Mikaela

jäklar va snyggt! jag är ett riktigt fan av mörka läppar men detta var med super snyggt och fräscht :)

2012-02-10 @ 12:28:58
URL: http://beautyou.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0