mina bloggfavoriter

Jag har fått en fråga några gånger och tänkte nu att jag skulle svara på den.

Följer du någon blogg?!!

Ja! Det gör jag. Jag läser ganska många bloggar, vissa mer än andra. Två av Sveriges största makeup bloggar www.lindahallberg.se och http://blogg.veckorevyn.com/hiilen/ följer jag som bekant helt slaviskt.

Men sen finns det ett gäng andra bloggar jag tittar in på lite då och då. De flesta har med skönhet och makeup att göra. Jag tycker man lär sig extremt mycket på att läsa dessa bloggar, man får både inspiration och kunskap. Just makeup och skönhet är två ämnen som du aldrig kan bli fullärd inom och det är det som gör det så roligt och intressant. Jag utvecklas hela tiden!

Jag har väldigt få vänner som bloggar, men jag har en nära vän som bloggar, så jag följer hennes liv i USA.

                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0