modern myt att tillämpa

Jag vet inte om det är en myt eller om det faktiskt är såhär...

...men jag har hört av en frisörvän att "om man masserar hårbotten så stimuleras hårsäckarna och på så sätt minskar man risken för håravfall".

Det låter ju nästan för bra för att vara sant. Min sambo masserar ofta min hårbotten så jag borde löpa pytteliten risk för att få funnt hår när jag blir äldre :)
Detta kanske mestadels handlar om män och deras hårbotten, men jag vill inte heller bli skallig! Det är iallafall en jätte bra sak att skylla på om man hemskt gärna vill ha en huvudmassage men ingen orkar massera.

-Så du vill att jag ska bli skallig när jag blir äldre?!!

           

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Huvudmassage är säkert jättebra för hårrötterna. Om inte annat är det jättersköööönt!

2012-03-01 @ 09:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0