ziperall i Stockholm

God morgon mina vänner! Har ni haft en bra helg?

Det har jag! Igår träffade jag alla mina fina tjejer och innan dess var jag ju som bekant i Stockholm. Fredagen var en sån händelserik kväll och jag ska försöka berätta allt, även om det kommer att bli svårt.
Here we go...

Under en längre tid har det pågått en tävling mellan tre tjejer. Dessa tre tjejer har fått designa varsin Ziperall. I slutändan anordnades en visning av dessa tre Ziperaller på Ambasadeur i Stockholm och folk ska nu få rösta på vilken av de tre designerna som de gillar bäst. Där har ni bakrunds historian!

Den ena av dessa tre tjejer är Linda Hallberg (www.lindahallberg.se) som har en av Sveriges största makeup bloggar. Jag följer henne fenetriskt och såg en dag att hon sökte modeller som kunde gå med i hennes visning. Då passade jag på att fråga om hon var i behov av makeup och hårhjälp. Det var hon!

               

               

               

                








Kommentarer
Postat av: Emelie

Shit vad roligt för dig Karin. Ser fram emot fler bilder

2012-02-05 @ 14:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0