dagens makeup - beloved orange purple




Min uppdatering blir bara sämre och sämre. Sorry!

Känner ni igen känslan när man känner sig helt genomfrusen. Sådär så det känns som att man är frusen hela vägen in till skelettet. Så känner jag just nu. Har varit och tränat fotboll i massa minus. Brrrr.

Innan dess har jag haft makeup lektion och "prova-på" kväll. Något säger mig att jag kommer sova gott inatt.

Dagens mejk består av ett gul-orange-lila lock och grå glob. Orange, lila och grå skugga ligger även under ögat. Jag älskar när man använder lila och orange tillsammans.

                 

                 

Kommentarer
Postat av: Fia

Snyggt som vanligt

2012-01-26 @ 21:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0